неділя, 24 травня 2020 р.

Шукайте Господа!


(біл) VIІ Великодня Неділя
Немає свідчення без свідків, так як не має місії без місіонерів. Ісус обирає і висилає людей, як своїх свідків і апостолів, щоб вони співпрацювали в Його місії і продовжували Його Справу спасіння.

АНТИФОН НА ВХІД

Почуй, о Господи, мій голос, коли взиваю. * Від Тебе моє серце каже, щоб я шукав Твого обличчя. * Твоє обличчя, Господи, я шукаю. * Не відвертай лиця Твого від мене. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Господи, вислухай милостиво наші благання, † щоби ми, віруючи у Спаса людського роду, який перебуває з Тобою у небесній славі, * відчували, згідно з Його обітницею, що Він також залишається із нами аж до кінця віку. Котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Діян 1, 12-14
Читання з Діянь Апостолів.
12 [Після того, як Ісус вознісся на небо, апостоли] повернулися до Єрусалима з гори, що зветься Елеон i знаходиться поблизу Єрусалима, на відстані суботньої путі. 13 I, прийшовши, увійшли до світлиці, де й перебували: Петро та Яків, Iоан та Андрій, Филип та Фома, Варфоломій та Матфей, Яків Алфеїв та Симон Зилот, i Іуда, Яковів. 14 Усі вони однодуш­но перебували у молитві й благан­ні, з деякими жінками i Марією, Матір’ю Ісуса, та з братами Його.
Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 27, 1. 4. 7-8а
1 Господь — Просвічення моє і Спаситель мій, кого убоюся? Господь — Захисник життя мого, кого устрашуся? 4 Одного прошу я у Господа, одного бажаю, щоб жити мені в домі Господньому усі дні життя мого, дивитися на красу Господню, щоранку молитися у храмі Його. 7 Почуй, Господи, голос мій, яким я взиваю до Тебе; зглянься на мене і помилуй мене. 8 Від Тебе говорить серце моє: «Шукайте Господа!» 

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1 Пт 4, 13-16
Читання з Першого послання святого апостола Петра.
13 оскiльки ви берете участь у стражданнях Хрис­тових, радійте, щоб i в з’явлення слави Його ви зрадiли i зве­селились. 14 Якщо лихословлять вас за iм’я Христове, то ви блаженнi, бо Дух слави i Дух Божий спочиває на вас. Тими Вiн ганьбиться, а вами прославляється. 15 Тiльки б не постраждав хто з вас, як убивця, чи злодiй, чи злочинець, або як той, хто зазiхає на чуже; 16 а коли як християнин, то не соромся, а прославляй Бога за таку долю. 
Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Йн 14, 18
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я не залишу вас сиротами, – Господь говорить, –
Я прийду до вас, і зрадіє серце ваше.

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 17, 1-11а
† Читання святого Євангелія від Йоана.
... Ісус звів очі Свої до неба і сказав: Отче! Прийшов час. Прослав Сина Твого, щоб і Син Твій прославив Тебе; 2 як Ти дав Йому владу над усякою плоттю, щоб усьому, що Ти дав Йому, дав Він життя вічне. 3 Це ж є життя вічне, щоби пізнали Тебе, Єдиного Істинного Бога, і Того, Кого Ти послав, Ісуса Христа. 4 Я прославив Тебе на землі, звершив діло, яке Ти доручив Мені виконати. 5 І нині прослав Мене Ти, Отче, в Тебе Самого — славою, яку Я мав у Тебе, коли ще не було світу. 6 Я явив ім’я Твоє людям, яких Ти дав Мені від світу; вони були Твої, і Ти дав їх Мені, і вони зберегли слово Твоє. 7 Нині зрозуміли, що все, що Ти дав Мені, є від Тебе. 8 Бо слова, які Ти дав Мені, Я передав їм, і вони прийняли і зрозуміли воістину, що Я зійшов від Тебе, і увірували, що Ти послав Мене. 9 Я за них благаю, — не за весь світ благаю, але за тих, яких Ти дав Мені, тому що вони Твої. 10 І все Моє — Твоє, і Твоє — Моє; і Я прославився в них. 11 Я вже не в світі, та вони в світі, а Я до Тебе йду. 


Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Чекаючи на обі цяного нам Святого Духа, звернімося до Господа з нашими щирими проханнями:
1. Молімося за святу Церкву, щоб вона безустанно несла Христовий мир і любов усім народам.
2. Молімося за країни, в яких Церква потерпає від переслідувань, щоб вони отримали істинну свободу Божих дітей.
3. Молімося за всіх дітей, щоб дорослі відповідально ставилися до їхнього виховання і ніколи не ображали їх.
4.  Молімося за тих, кого ми, можливо, скривдили, й не встигли попросити в них вибачення – про потрібні їм благодаті.
5. Молімося за померлих, щоб Господь очистив їх від усякої плями гріха і благоволив прийняти до сонму святих у своєму Царстві.
6. Молімося  за  нас  самих,  щоб  ми  прикладом власного життя і щоденною молитвою будували Божу Церкву в наших родинах.
Господи Ісусе Христе, Ти є главою і життям Церкви, просимо Тебе: допоможи нам завжди вірно виконувати Твої заповіді і так осягнути обіцяне нам вічне життя. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Прийми, Господи, молитви і приношення Твоїх вірних, * та участю в цих тайнах приведи нас до небесної слави. Через Христа, Господа нашого.

Префація про Вознесіння  № 18-19

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Отче, прошу, щоб вони були одно так само, * як і Ми, одно. * Алілуя.  (Пор. Йн 17, 22)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Вислухай нас, Боже нашого спасіння, † та участю в цих священних тайнах зміцни нашу надію на те, * що тіло всієї Церкви удостоїться участі, якою тішиться її Глава. Через Христа, Господа нашого.

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2020/05/24-vi-vel-ned.html

Мітки:
VIІ Великодня Неділя

Немає коментарів:

Дописати коментар