субота, 23 травня 2020 р.

Істинно, істинно кажу вам: чого би ви не попросили в Отця в ім’я Моє, дасть вам


https://bit.ly/3edecAh

(біл) Субота VI Великоднього тижня

Ми часто думаємо, що знаємо, як і що потрібно просити. Вислухавши сьогоднішнє Євангеліє, ми засумніваємось у цьому. Щось не зрозуміло, адже щодня ми засипаємо Бога своїми проханнями. Христос говорить про такі прохання, які дають повну радість. Неймовірною, далекою від нашого досвіду є радість спілкування з Богом через Святого Духа. Чи ми просимо про таку радість?


  • 23 травня церква згадує святого Леонтія, єпископа, котрий стоїть біля витоків християнізації Ростова та прилеглої місцевості. Відкривши гріб 1164 року, що тоді було рівнозначне канонізації, тіло Леонтія виявили нетлінним. Біля його реліквій сталося багато чудесних зцілень.

АНТИФОН НА ВХІД
Ви – рід вибраний; звістуйте похвали Того, * хто вас покликав з темряви у дивне своє світло. * Алілуя.

КОЛЕКТА
Боже, Твій Син, возносячись у небеса, благоволив обіцяти Апостолам Святого Духа, † від якого вони отримали незліченні дари небесної мудрості; * просимо Тебе: уділи і нам цих дарів! Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Діян 18, 23-28
Читання з Діянь Апостолів.
Пробувши певний час в Антіохії, Павло вирушив далі, проходячи за порядком Галатійську країну та Фригію, укріплюючи всіх учнів. Один юдей на ім’я Аполлос, родом з Олександрії, чоловік красномовний, прибув до Ефеса; він був сильний у Писанні. Був він навчений Господньої дороги і, палаючи духом, говорив і навчав докладно того, що стосувалось Ісуса, знаючи тільки хрещення Йоана. І він почав сміливо промовляти в синагозі. Почувши його, Акила й Прискила прийняли його та докладніше йому виклали дорогу Божу. А коли він хотів піти в Ахаю, брати заохотили його і написали учням, щоби прийняли його. І як він прибув, то дуже посприяв тим, які повірили через благодать, бо він із завзяттям доказував юдеям прилюдно їхню неправоту, доводячи Писаннями, що Ісус є Христос. Слово Боже.

23 Пробувши деякий час в Антіохії, Павло, вийшов i проходив по черзi країну Галатi­ську та Фригiю, утверджуючи всiх учеників.
24 Якийсь юдей, на iм’я Аполлос, родом з Олександрiї, чоловiк красномовний і досвiдчений у Писаннях, прийшов до Ефеса. 25 Вiн був наставлений на шлях Господній i, пломенiючи духом, говорив і навчав про Господа прав­диво, знаючи тiльки про хрещення Iоанове. 26 Вiн почав смiливо го­ворити в синагозi. Почувши його, Акила та Прискiлла прийняли його та досконалiше пояснили йому шлях Господнiй. 27 А коли вiн вирішив іти до Ахаї, браття написали ученикам, щоби при­йняли його; i вiн, прибувши туди, багато сприяв благодаттю тим, хто увiрував, 28 бо вiн дуже викривав юдеїв привселюдно, доводячи з Писання, що Iсус є Христос.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 47, 2-3. 8-9. 10
Наш Бог великий – Цар усієї землі.
2 Всі народи, заплещіть руками, вигукніть до Бога голосом радости. 3 Бо Господь Всевишній грізний, — великий Цар усієї землі.  8 Бо Бог — Цар усієї землі, співайте розумно. 9 Бог став Царем над усіма народами. Бог возсів на святім Престолі Своїм. 10 Князі народів зібралися до народу Бога Авраамового, бо влада над землею — Божа. Він вищий за все.


СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Йн 16, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вийшов від Отця і прийшов у світ;
знову залишаю світ і до Отця повертаюсь!

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 16, 23б-28
† Читання святого Євангелія від Йоана.
23 ... Істинно, істинно кажу вам: чого би ви не попросили в Отця в ім’я Моє, дасть вам. 24 Донині ви нічого не просили в ім’я Моє; просіть і одержите, щоби радість ваша була повною. 25 Це Я говорив вам притчами; але настає час, коли вже не буду говорити вам притчами, а відкрито сповіщу вам про Отця. 26 Того дня будете просити в ім’я Моє, і не кажу вам, що Я благатиму Отця за вас: 27 бо Сам Отець любить вас, тому що ви полюбили Мене і увірували, що Я зійшов від Бога. 28 Я зійшов від Отця і прийшов у світ; і знову залишаю світ і йду до Отця.


МОЛИТВА ВІРНИХ
Очікуючи на зіслання Святого Духа, вознесімо до Господа Бога наші прохання:
1. Молімося за Святішого Отця, щоби він постійно відкривав світові істину про гідність людини та її вічне призначення до життя з Богом.
2. Молімося за єпископів і священиків, щоби вони, освітлені Святим Духом, несли всім людям Благу Вість Ісуса Христа.
3. Молімося за батьків, аби вони дбали про виховання своїх дітей у дусі любові та служіння ближньому.
4. Молімося за керівників держав, аби вони піклувалися про духовний розвиток своїх громадян.
5. Молімося за місіонерів, аби Святий Дух зміцнював їх у проповідуванні Євангелія усім народам.
6. Молімося за нас самих, аби ми уважно слухали Боже Слово і, зберігаючи його у своїх серцях, приносили стократний плід любові та вірності.
Духу Мудрості, допоможи нам знайти істину та йти дорогою, яку вказує нам Ісус Христос. Котрий з Тобою живе і царює навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Просимо, Господи: освяти милостиво ці дари, які  ми принесли на знак духовної жертви; * вчини, щоби ми самі  стали вічним даром для Тебе. Через Христа, Господа нашого.

Префація про Вознесіння  № 18-19

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Йн 17, 24
24 Отче! Ті, кого Ти дав Мені, хочу, щоби там, де Я, і вони були зі Мною, щоби бачили славу Мою, яку Ти дав Мені, тому що полюбив Мене раніше від створення світу.


МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Господи, Ти поживив нас дарами святого таїнства; † смиренно благаємо Тебе, щоби жертва, яку Твій Син наказав нам звершувати на Його спомин, * спричинилася до зростання нашої любові. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами КМЦ, Наша парафія

Олександр Кривенкоhttps://www.facebook.com/OleksandrKryvenkoUA
krivenkokorr@ukr.net

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2020/05/23-subotaVI-veltyzhnya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар