четвер, 14 травня 2020 р.

Немає більше від тієї любови, як хто душу свою покладе за друзів своїх

Немає більше від тієї любови, як хто душу свою покладе за друзів своїх

https://bit.ly/3bAAU3E

(біл) П’ятниця V Великоднього тижня

Христос, заохочуючи нас практикувати Божу любов, точно визначає, як це потрібно робити. Він не намагається описати це поетичними словами, але просто виконує її у своїх стосунках з кожною людиною. Дуже часто ми не бачимо як далеко вона сягає, але коли Він називає нас друзями, тоді можемо хоча би частково відчути, як дуже близько Він хоче бути з кожним із нас.

АНТИФОН НА ВХІД:
Достойний Агнець заколений прийняти силу і багатство, * і мудрість, і кріпкість, і честь, і славу, і благословення. * Алілуя. 
(Одкр 5, 12)

КОЛЕКТА:
Просимо, Господи: сподоби нас бути достойними пасхальних тайн, †  щоби те, що ми з радістю звершуємо, * віковічною силою нас берегло та спасало. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе та царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Діян 15, 22-31
Читання з Діянь Апостолів.

22 Тодi апостоли i пресвiтери з усiєю церквою розсудили, обравши з свого середовища мужiв, по­слати їх до Антиохiї з Павлом i Варнавою, а саме: Іуду, прозвано­го Варсавою, та Силу, мужiв, якi начальствували мiж браттями, 23 написавши i вручивши їм таке: «Апостоли, i пресвiтери i браття — браттям з язичникiв, якi знахо­дяться в Антиохiї, Сирiї та Киликiї: радійте. 24 Оскiльки ми почули, що деякi, що вийшли вiд нас, стурбували вас своїми словами i похитнули вашi душi, кажучи, що треба обрiзуватися i дотримувати за­кон, чого ми їм не доручали, 25 то ми, зiбравшись, однодушно розсудили: обрати мужiв i послати їх до вас з улюбленими нашими Вар­навою i Павлом, 26 чоловiками, якi вiддали душi свої за Ім’я Господа нашого Iсуса Христа. 27 От­же, ми послали Юду та Силу, кот­рi пояснять вам те саме i словами. 28 Бо вгодно Святому Духовi i нам не покладати на вас бiльше нiякого тягаря, крiм цього не­обхiдного: 29 утримуватися вiд iдо­ложертовного, i крови, i задушенини, i блуду i не робити iншим того, чого собi не бажаєте. Дотримуючись цього, добре зробите. Будьте здоровi!»
30  Отже, посланцi прийшли до Антиохiї i, зiбравши людей, вручили послання. 31 Вони ж, прочитавши, зрадiли цьому повчанню. 

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 57, 8-9. 10-12
Прославлю Бога серед всіх народів.

8 Готове серце моє, Боже; готове серце моє: буду співати і славити Тебе. 9 Вставай, славо моя! Встаньте, псалтир і гуслі! Встану я рано. 10 Буду славити Тебе, Господи, між народами, буду оспівувати Тебе між людьми. 11 Бо до небес піднеслася милість Твоя і до хмар істина Твоя. 12 Вознесися над небесами, Боже, і по всій землі слава Твоя.


СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 15б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я назвав вас друзями, тому що сказав вам усе, що чув від Отця Мого.



ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 15, 12-17
† Читання святого Євангелія від Йоана.
12 Це є заповідь Моя, щоб ви любили один одного, як Я полюбив вас. 13 Немає більше від тієї любови, як хто душу свою покладе за друзів своїх. 14 Ви — друзі Мої, якщо виконуєте те, що Я заповідаю вам. 15 Не називаю вас більше рабами, бо раб не знає, що робить господар його; а Я назвав вас друзями, тому що сказав вам усе, що чув від Отця Мого. 16 Не ви Мене обрали, але Я вас обрав і настановив вас, щоби ви йшли і приносили плід, і щоби плід ваш залишився, щоби, чого не попросите в Отця в ім’я Моє, Він дав вам. 17 Це заповідаю вам, щоб ви любили один одного.

Слово Господнє.


МОЛИТВА ВІРНИХ
Священики виконують Христові накази, проповідуючи Благу Вість за прикладом святих Павла і Варнави; просімо Господа Бога за священиків і Церкву в усьому світі:
1. Молімося за Святішого Отця, щоб своїм прикладом він спричинявся до зростання віри і відданості священиків по всьому світі.
2. Молімося, щоб християни нашої країни тішилися належною свободою віровизнання.
3. Молімося за семінаристів, щоб вони зберегли благодать свого покликання і зростали в чеснотах та святості.
4. Молімося за працівників католицьких видавництв і преси, щоб вони з радістю виконували своє служіння Церкві та віруючим.
5. Молімося за померлих священиків, щоб Господь прийняв їх до своєї слави.
6. Молімося за всіх нас, щоб ми були готові присвятити своє життя служінню ближньому.
Господи Ісусе Христе, Ти дав нам приклад справжньої любові, зміцнюй нас у служінні нашим братам і не допусти, щоб хто- небудь страждав з нашої вини. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ:
Просимо, Господи: освяти милостиво ці дари, які ми принесли на знак духовної жертви; * вчини, щоби ми самі стали вічним даром для Тебе. Через Христа, Господа нашого.

Префація Великодня № 13-17

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ:
Розіп’ятий воскрес * і нас відкупив. * Алілуя.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ:
Господи, Ти поживив нас дарами святого таїнства; † смиренно благаємо Тебе, щоби жертва, яку Твій Син наказав нам звершувати на Його спомин, * спричинилася до зростання нашої любові. Через Христа, Господа нашого.

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2020/05/15-nemae.html

Немає коментарів:

Дописати коментар