середу, 10 січня 2018 р.

Літургійні читання на середу І звичайного тижня, рік ІІ (РКЦ)

Літургійні читання на середу І звичайного тижня, рік ІІ (РКЦ)
goo.gl/cfJXvE
Ми можемо задумуватися над вчинками Ісуса: Чому Він забороняє говорити про те, ким Він є? Він наказує так і нечистим духам, і зціленим, і свідкам Його чудес. Таку поведінку Ісуса ми характеризуємо як так звану месіанську таємницю. Ісус прагне, щоб Його правильно розуміли. Він не хоче, щоб Його сприймали лише як політичного вождя. Вся діяльність Ісуса, а після неї досвід Страсної П’ятниці і Неділі Воскресіння показали, що Бог полюбив світ так, що віддав свого єдинородного Сина, щоб кожен, хто вірить у Нього, не загинув, але мав вічне життя.

АНТИФОН НА ВХІД
На вишньому троні я бачив Мужа, що сидів, * котрому віддає честь великий хор Ангелів, в один голос співаючи: * “Оце Той, панування якого вічне”.

КОЛЕКТА
Господи, здійсни милостиво прагнення народу, який молиться до Тебе: † дозволь йому по- бачити, що належить чинити, * і дай йому сил для виконання побаченого. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
1 Сам 3, 1-10. 19-20
Читання з Першої книги Самуїла.
Тими днями хлопчина Самуїл служив Господу під доглядом Елi. Слово Господнє було рідко того часу, видіння не були часто. І сталося одного дня, Елi поклався спати на своєму місці – очі його слабшали, й він не міг уже бачити, – а світильник Божий не був ще згашений, і Самуїл лежав у Господнім храмі там, де стояв ковчег Божий. І покликав Господь Самуїла: «Самуїле! Самуїле!» Цей відповів: «Ось я!» І побіг до Елi й каже: «Ось я! Кликав ти мене?» Той каже: «Ні, не кликав. Вертайся й лягай!» І він пішов спати. Господь же покликав знову: «Самуїле! Самуїле!» Схопився Самуїл, пішов до Елi й каже: «Ось я! Кликав ти мене?» «Не кликав я тебе, мій сину», – відповів Елi, – «вернися й лягай!» Самуїл не знав ще Господа, бо Господнє слово йому ще не було об’явлене. Знову Господь озвавсь до Самуїла, втрете; і схопивсь він, прийшов до Елi й каже: «Ось я! Кликав ти мене?» Тоді Елi зрозумів, що то Господь кликав хлопчину, тож і каже до Самуїла: «Йди спати, а коли тебе покличуть, скажеш: “Говори, Господи, бо слуга Твій слухає”». І Самуїл пішов і ліг на своєму місці. Прийшов Господь, став і закликав, як і першими разами: «Самуїле! Самуїле!» Самуїл озвався: «Говори, бо слуга Твій слухає!» Самуїл виріс, і Господь був із ним, і він не дав ані одному Його слову впасти на землю. Ввесь Ізраїль, від Дану аж до Версавії, взнав, що Самуїл був наставлений Господнім пророком. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 40, 2 і 5. 7-8а. 8б-9. 10-11а
Приходжу Божу виконати волю.

Я очікував Господа з великим нетерпінням, †
і Він до мене прихилився. *
Він почув крик благання мого.
Блаженний чоловік, для якого Господь – його надія, *
який не приєднався до гордих †
і тих, які схиляються до неправди.
Приходжу Божу виконати волю.
Жертви і приношення не схотів Ти, *
але Ти відкрив мені вуха.
Всепалення і жертви за гріх не забажав Ти. *
Тоді я сказав: «Ось я приходжу.
У сувої книги *
написано про мене.
Виконати Твою волю, Боже мій, я бажаю *
і Твій закон у нутра мого глибинах.
Я благовістив правду на великому зібранні, *
адже своїм устам не забороню.
Господи, Тобі відомо. *
Твою правду я не заховав у своєму серці».

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 10, 27
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слу­хаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і во­ни йдуть за Мною.

ЄВАНГЕЛІЄ
Мк 1, 29-39
† Читання святого Євангелія від Марка.
Того часу, вийшовши із синагоги, Ісус з Яковом та Йоаном прийшов до дому Симона й Андрія. А Симонова теща лежала в гарячці; тож Йому негайно сказали про неї. Він підійшов і, взявши за руку, підвів її – і гарячка залишила її, і вона почала прислуговувати їм. А як настав вечір, коли вже зайшло сонце, почали приносити до Нього всіх хворих і біснуватих. І позбиралося біля дверей все місто. І Він оздоровив багатьох хворих на різні недуги, і вигнав численних бісів, але бісам не дозволяв говорити, бо знали Його. А вставши вранці, ще вдосвіта, Він вийшов і попрямував у пустинне місце й там молився. І поспішили за Ним Симон і ті, хто з ним, і знайшли Його та й кажуть Йому: «Всі Тебе шукають!» А Він відповідає їм: «Ходімо в інші місця, до сусідніх сіл та міст, щоб і там Я проповідував, адже на те Я і прийшов». І Він пішов, проповідуючи в їхніх синагогах по всій Галілеї та виганяючи бісів. Слово Господнє.

МОЛИТВА ВІРНИХ

До Ісуса всі поспішали зі своїми труднощами та проблемами; йдімо до Нього і ми та з упованням просімо благодатей для святої Церкви:
1. Молімося за святу Церкву, щоб вона ревно та з любов’ю йшла до тих, хто ще не пізнав Христа.
2. Молімося за місіонерів, щоб вони не знеохочувалися труднощами, а відважно сіяли зерно Божого Слова.
3. Молімося за хворих та людей похилого віку, щоб у Церкві вони знаходили розраду і допомогу.
4. Молімося за наших рідних, щоби Бог обдаровував їх здоров’ям і опікувався ними.
5. Молімося за померлих, щоб вони в Богові віднайшли свій вічний спочинок та невичерпне джерело щастя.
6. Молімося у своїх особистих намірах, щоб Господь благоволив вислухати наші прохання.

Господи Ісусе, Ти хочеш, щоб ми зверталися до Тебе; вислухай же наші молитви і прийди нам на допомогу. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Просимо, Господи: нехай буде угодною Тобі  жертва Твого народу, † нехай вона освятить наше життя * і виблагає нам те, про що ми з упованням просимо. Через Христа, Господа нашого.

Префація звичайна № 40-45

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ

Господи, в Тебе джерело життя, * у Твоїм світлі побачимо світло. (Пс 36 (35), 10)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Всемогутній Боже, смиренно просимо Тебе, † щоб ті, котрих Ти живиш Твоїми таїнствами, * гідно служили Тобі  угодним життям. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами: Католицький Медіа-Центр

http://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/01/10-liturgiya-10-sichnya-sereda.html

Немає коментарів:

Дописати коментар