середу, 9 листопада 2016 р.

Четвер ХХХІІ звичайного тижня, рік ІІ

Четвер ХХХІІ звичайного тижня, рік ІІ

Перше читання
Флм 7-20
Читання з Послання святого апостола Павла до Филимона
Любий! Через твою любов я маю велику радість і втіху, бо ти, брате, заспокоїв серця святих. Отже, хоч я і маю велику відвагу в Христі тобі наказувати про те, що потрібне, –проте радше з любові благаю. Я, Павло, старець, а тепер ще й в’язень Ісуса Христа, благаю тебе за мого сина, якого я породив у кайданах, за Онисима, який колись тобі був непотрібний, та нині й тобі, й мені дуже потрібний. Його відіслав я тобі, він – моє серце. Тож ти прийми його. Я його бажав у себе залишати, щоби замість тебе послужив мені в кайданах за Євангеліє, але без твого відома я не хотів нічого робити, аби твоє добродійство не було примусовим, але добровільним. Можливо, він задля цього відлучився на якийсь час, щоб ти прийняв його навіки, – вже не як раба, але вище від раба, – як улюбленого брата, – особливо для мене, і тим більше для тебе: і за тілом, і в Господі. Отже, коли маєш мене за друга, прийми його, як мене. Коли ж він у чомусь скривдив тебе або що винен, то зарахуй це мені. Я, Павло, написав своєю рукою: я віддам; не кажу тобі, що й самого себе ти мені винен. Так, брате: нехай одержу від тебе те, що прошу в Господі. Заспокой же моє серце в Христі!
Слово Боже

Псалом респонсорійний
Пс 146, 7. 8-9а. 9бв-10
Благословенний, в кого поміч в Бозі
Або: Алілуя
Господь чинить суд скривдженим, *
дає поживу голодним.
Господь звільняє в’язнів, *
Господь відкриває сліпим очі.
Господь відкриває сліпим очі, *
Господь повалених підносить,
Господь праведних любить. *
Господь чужинців оберігає.
Сироті та вдові Він приносить полегшення, *
а дорогу грішних Він нищить.
Господь буде царювати навіки, – *
твій Бог, Сіоне, із покоління в покоління.

Спів перед Євангелієм
Лк 21, 36
Алілуя, алілуя, алілуя
Будьте чуйні, і кожного часу моліться,
щоб могли стати перед Чоловічим Сином.
Алілуя, алілуя, алілуя

Євангеліє
Лк 17, 20-25
† Читання святого Євангелія від Луки
Того часу фарисеї запитали Ісуса: «Коли прийде Боже Царство?» – Він відповів їм і сказав: «Боже Царство не прийде помітно, і не скажуть: “Ось тут” або: “Там”. Адже Боже Царство всередині вас». І сказав учням: «Настануть дні, коли забажаєте побачити один із днів Людського Сина, – та не побачите. І скажуть вам: “Ось тут!” – або: “Ось там!” – не виходьте і не біжіть слідом. Адже як блискавка, блиснувши, світить від краю до краю неба, – так буде і Людський Син cвого дня. Та спершу Він має багато постраждати і бути відкинутим цим родом».
Cлово Господнє

Джерело: CREDO

Постійне посилання
Четвер ХХХІІ звичайного тижня, рік ІІ http://kryvenko-maranata.blogspot.com/2016/11/7-20.html

† 2016 © Католицький блог kryvenko-maranatha
† 2016 © Oleksandr Kryvenko

Немає коментарів:

Дописати коментар