пʼятницю, 4 листопада 2016 р.

† Літургійні читання на п’ятницю ХХХІ звичайного тижня, рік ІІ (РКЦ)

† Літургійні читання на п’ятницю ХХХІ звичайного тижня, рік ІІ (РКЦ) 

http://kryvenko-maranata.blogspot.com/2016/11/blog-post_4.html

Перше читання
Флп 3, 17 – 4, 1
Читання з Послання святого Павла Апостола до филип’ян
Будьте моїми послідовниками, брати, і приглядайтеся до тих, які поводяться згідно з нашим взірцем. Адже багато хто, – про них я часто говорив вам, а нині з плачем кажу, – поводяться, як вороги Христового хреста. Їхній кінець – загибель, їхній бог – черево, і сором – їхня слава; вони про земне думають. Адже наше життя – на небесах, звідки й очікуємо Спасителя, Господа Ісуса Христа, Котрий силою, якою Він може все підкорити Собі, перемінить наше принижене тіло так, щоб воно було подібне до Його прославленого тіла. Тому, мої любі й милі брати, ви – моя радість і вінець, – стійте так у Господі, улюблені!
Слово Боже

Псалом респонсорійний 
Пс 122(121)
У дім Господній з радістю ходімо.
Зрадів я, як мені сказали: *
«Підемо в дім Господній!»
Ноги наші вже стояли *
в твоїх, Єрусалиме, брамах.
Туди сходять коліна, Господні коліна; *
такий закон в Ізраїлі, щоб прославляти так Ім’я Господнє.
Бо там поставлено престоли до суду, *
столи Давидового дому.

Спів перед Євангелієм 
1 Йн 2, 5
Алілуя, алілуя, алілуя.
Хто береже слова Христа,
в тому любов Божа справді досконала.
Алілуя, алілуя, алілуя.

Євангеліє
Лк 16, 1-8
† Читання святого Євангелія від Луки
Того часу Ісус промовив до своїх учнів: «Був один багатий чоловік, котрий мав управителя, якого звинуватили, нібито він розтрачує його майно. Покликавши його, сказав йому: «Що це я чую про тебе? Дай звіт за своє управління, бо більше не зможеш керувати!» Став міркувати собі управитель: «Що маю робити, – мій пан позбавляє мене управління? Копати не маю сили, жебракувати соромлюся. Знаю, що зроблю: коли буду усунений від управління, то хай приймуть мене до своїх домів!» І, покликавши кожного з боржників свого пана, запитав першого: «Скільки винен ти моєму панові?» Той відповів: «Сто мірок олії». І сказав він йому: «Візьми свою розписку, швидко сідай і напиши: п’ятдесят!» Потім запитав другого: «А ти скільки винен?» Той відказав: «Сто мірок пшениці». Каже йому: «Візьми свою розписку й напиши: вісімдесят». І похвалив пан нечесного управителя, бо той мудро вчинив. Адже сини цього світу мудріші від синів світла у своєму роді.
Слово Господнє

Джерело: CREDO

Постійне посилання
Літургійні читання на п’ятницю ХХХІ звичайного тижня, рік ІІ (РКЦ) // 04/11/2016 
http://kryvenko-maranata.blogspot.com/2016/11/blog-post_4.html

† 2016 © Католицький блог kryvenko-maranatha
† 2016 © Oleksandr Kryvenko

Немає коментарів:

Дописати коментар