неділю, 2 червня 2019 р.

ЛІТУРГІЯ НА КОЖЕН ДЕНЬ, 2 ЧЕРВНЯ, НЕДІЛЯ

ЛІТУРГІЯ НА КОЖЕН ДЕНЬ, 2 ЧЕРВНЯ, НЕДІЛЯ
(біл) VIІ Великодня Неділя
ПОЧАТОК  ТИЖНЯ  ВИХОВАННЯ (2-8 червня)

Разом з Воскреслим, який сьогодні відкрив нам ім’я Господа і зібрав нас на спільну літургію, ми пильно вдивляємося в небо – дім улюбленого Отця нашого і наш майбутній дім. Сьогодні в Церкві в Україні розпочинається III Тиждень Виховання: очима і серцем дивимося на Отця, який перебуває серед нас, але часто, як бунтівний син, беремо Його дари та благодаті, недооцінюючи те, що отримали. На початку сьогоднішньої Подячної Літургії перепрошуймо Бога за відсутність вдячності за Його турботу про нас і, перш за все, за недооцінку важливості відносин між батьками та дітьми.
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/06/02-liturgiya-na-kozhen-den-2-chervnya-nedilya.html
АНТИФОН НА ВХІД
Почуй, о Господи, мій голос, коли взиваю. * Від Тебе моє серце каже, щоб я шукав Твого обличчя. * Твоє обличчя, Господи, я шукаю. * Не відвертай лиця Твого від мене. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Господи, вислухай милостиво наші благання, † щоб ми, віруючи у Спаса людського роду, який перебуває з Тобою у небесній славі, * відчували, згідно з Його обітницею, що Він також залишається із нами аж до кінця віку. Котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Діян 7, 55-60
Читання з Діянь Апостолів.
Тими днями Стефан, сповнений Святого Духа, поглянувши на небо, побачив славу Божу й Ісуса, який стояв праворуч Бога, і сказав: «Ось я бачу відкриті небеса й Сина Людського, який стоїть праворуч Бога!» Голосно закричавши й затуливши свої вуха, вони одностайно накинулися на нього. І, вивівши за місто, вони почали побивати його камінням. А свідки поклали свій одяг біля ніг юнака, якого звали Савлом. І побивали камінням Стефана, а він закликав і казав: «Господи Ісусе, прийми дух мій!» Ставши на коліна, він скрикнув голосно: «Господи, не порахуй їм цього гріха!» І, промовивши це, він упокоївся. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс 97, 1 і 2 аб. 6 і 7в. 9
Бог воцарився – Вишній над землею.
Господь воцарився: *
хай земля звеселиться!
Нехай численні острови зрадіють! *
Хмара й темрява навколо Нього.
Небеса сповістили Його справедливість, *
і всі народи побачили Його славу.
Йому поклоніться, *
всі ангели Господні!
Адже Ти – Господь, *
Всевишній над усією землею,
Ти звеличився дуже *
над усіма богами.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Одкр 22, 12-14. 16-17. 20
Читання з Одкровення святого апостола Йоана.
Я, Йоан, почув голос, який говорив мені: «Ось приходжу скоро, і Моя нагорода зі Мною, щоб віддати кожному за його вчинками. Я – Альфа і Омега, Перший і Останній, Початок і Кінець. Блаженні ті, хто пере свої одежі, щоб була їхньою влада над деревом життя і щоб брамами ввійти до міста. Я, Ісус, послав свого ангела, щоби засвідчити вам це про Церкви. Я є корінь і рід Давидів, Зоря рання, досвітня!» А Дух і наречена кажуть: «Прийди!» І хто чує, нехай каже: «Прийди!» І спраглий нехай прийде, і хто бажає, нехай візьме воду життя даром. Каже Той, хто свідчить це: «Так, приходжу скоро!» «Амінь! Прийди, Господи Ісусе!» Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Йн 14, 18
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я не залишу вас сиротами, – Господь говорить, –
Я прийду до вас, і зрадіє серце ваше.

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 17, 20-26
† Читання святого Євангелія від Йоана.

Того часу, підвівши очі до неба, Ісус молився і казав: «Отче святий, благаю не лише за них, а й за тих, хто повірить у Мене через їхнє слово, щоб усі були одне, – так, як Ти, Отче, в Мені, а Я в Тобі, – щоб і вони в Нас були одне, аби світ повірив, що Ти Мене послав. І Я славу, яку Ти Мені дав, дав їм – щоби були одне, як і Ми одне. Я в них, а Ти – в Мені, щоб були досконалі в єдності, аби світ пізнав, що Ти Мене послав і полюбив їх, так як і Мене полюбив. Отче, ті, яких Ти Мені дав, – хочу, щоб там, де Я, і вони були зі Мною, щоби бачили Мою славу, яку Ти Мені дав, бо Ти полюбив Мене раніше від заснування світу. Отче праведний, і світ Тебе не пізнав, але Я Тебе пізнав; й оці пізнали, що Ти Мене послав. І Я явив їм Твоє Ім’я, і являтиму, щоб любов, якою Ти полюбив Мене, була в них, і Я – в них». Слово Господнє.

Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Словами сьогоднішнього Євангелія Христос просить Отця про майбутню Церкву. Нехай і наші молитви будуть спільним благанням про єдність та істинне пізнання Бога:
1. Небесний Отче, довіряємо Тобі Папу Франциска, щоб під опікою Святого Духа Він вів Церкву дорогою миру та істини.
2. Небесний Отче, просимо Тебе за тих, хто керує нашою Батьківщиною, щоби дбали про духовне збагачення своїх дітей.
3. Небесний Отче, починаючи в Україні Третій Тиждень Виховання, молимося про молодь, якій бракує близькості з батьками. Просимо щоб Правда, якою є Ісус, оселилася в їхніх серцях.
4.  Небесний Отче, хай наші близькі, які вже відійшли з цього світу, знайдуть вічний дім, приготований для них на небесах.
5. Небесний Отче, нехай наша Євхаристійна спільнота, яка збирається сьогодні навколо цього вівтаря, черпає силу від плодів цього благодатного часу і завжди вглядається в небо.

Прийми, Отче, прохання наших сердець; хай наші благання долинуть до Тебе на небо, яке є ціллю нашої земної мандрівки. Через Христа, Господа нашого. Амінь.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Прийми, Господи, молитви і приношення Твоїх вірних, * та участю в цих тайнах приведи нас до небесної слави. Через Христа, Господа нашого.

Префація про Вознесіння, № 18-19

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Отче, прошу, щоб вони були одно так само, * як і Ми, одно. * Алілуя.  (Пор. Йн 17, 22)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Вислухай нас, Боже нашого спасіння, † та участю в цих священних тайнах зміцни нашу надію на те, * що тіло всієї Церкви удостоїться участі, якою тішиться її Глава. Через Христа, Господа нашого.
За матеріалами КМЦ

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/06/02-liturgiya-na-kozhen-den-2-chervnya-nedilya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар