неділя, 10 лютого 2019 р.

Не бійся – відтепер ти будеш ловити людей!


Не бійся – відтепер ти будеш ловити людей!
(зел) V Неділя Звичайного періоду
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/02/10-ne-bijsya.html
Ми усі, самі по собі, занадто малі, щоби Бог послуговувався нами в ділі спасіння. Але сьогоднішнє Слово Боже, через пророка Ісаю та через рибалку Петра, покаже, що саме Бог дає ефективність нашій праці. Потрібно лише знати свої обмеження та покірно, слухняно виконувати Божу волю. Тоді – через малих людей – Бог і в наших часах буде чинити великі діла. Уже тепер, на початку Святої Меси, станьмо перед Ним в правді, свідомі наших обмежень і слабкостей.

АНТИФОН НА ВХІД
Ходіте поклонімося і ниць припадім; припадімо на коліна перед Господом, Творцем нашим! Бо Він наш Бог.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Просимо, Господи: з батьківською добротою постійно піклуйся про свою родину, † а оскільки ми всю надію покладаємо на небесну благодать, * тримай нас завжди під Твоїм покровом. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Іс 6, 1-2а. 3-8
Читання з Книги пророка Ісаї.
Того року, коли помер цар Уззія, бачив я Господа, що возсідав на високому і піднесеному престолі; поли його риз наповнювали храм. Довкола Нього стояли серафими. Кожен мав по шість крил. І кликали один до одного: «Свят, Свят, Свят Господь Саваот; вся земля повна Його слави!» Підвалини порогу хитались від голосу того, хто волав, а дім наповнився димом. І я сказав: «Горе мені! Пропав я! Бо я людина з нечистими устами, і живу я між людьми з нечистими устами, мої ж очі бачили Царя, Господа Воїнств». І підлетів до мене один із серафимів з жевріючою вуглиною у руці, яку він узяв щипцями з жертовника. Він приторкнувся нею до моїх уст і мовив: «Ось приторкнулось оце до твоїх уст і взято від тебе твою беззаконність, і зник гріх твій». Тоді почув я голос Господній, що говорив: «Кого б Мені послати? Хто Нам піде?» І сказав я: «Ось я, пошли мене!» Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 138, 1-2а. 2бв-3. 4-5. 7в-8
З ангельським хором Господа прославлю.
Прославлятиму Тебе від усього мого серця, *
бо Ти вислухав слова уст моїх, Боже.
Перед ангелами буду Тобі співати, *
поклонюся до Твого святого храму.
І прославлю Твоє Ім’я †
за Твою милість і Твою правду, *
бо Ти звеличив понад усі імена своє слово.
Того дня, коли я закличу до Тебе, †
Ти до мене відізвися: *
Ти наділиш силою мою душу.
З ангельським хором Господа прославлю.
Нехай всі царі землі Тебе, Господи, прославлять, *
бо вони слова Твоїх уст чули;
тож нехай співають на дорогах Господніх, *
бо велика слава Господня!
Ти спасеш мене правицею своєю. *
Господь розплатиться за мене!
Господи, навіки Твоя милість; *
не покинь рук своїх діло!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1 Кор 15, 1-11 (довше)
Читання з Першого послання святого апостола Павла до корінтян.
Нагадую вам, брати, Євангеліє, яке я вам сповістив, яке ви прийняли, в якому стоїте і яким спасаєтеся, коли дотримуєте слово таким, яким я вам його сповістив; якщо ж ні, – ви повірили надаремно. Найперше я вам передав те, що й прийняв, що Христос, згідно з Писанням, помер за наші гріхи, і Він був похований, і третього дня воскрес, згідно з Писанням; і з’явився Кифі, тоді Дванадцятьом; після того Він з’явився одночасно понад п’ятистам братам, з яких багато хто живе ще й донині, а деякі спочили. Пізніше з’явився Якову, а тоді – всім апостолам; останньому зі всіх з’явився і мені, – наче якомусь викидню. Адже я найменший з апостолів, недостойний називатися апостолом, оскільки я переслідував Божу Церкву. Та благодаттю Божою я є тим, ким є. Його благодать, що в мені, не була марною, бо я трудився більше за них усіх; втім, не я, а Божа благодать, що була зі мною. Тож чи я, чи вони, але ми так проповідуємо, і так ви повірили. Слово Боже.
Або:
1 Кор 15, 3-8. 11 (коротше)
Читання з Першого послання святого апостола Павла до корінтян.
Брати! Найперше я вам передав те, що й прийняв, що Христос, згідно з Писанням, помер за наші гріхи, і Він був похований, і третього дня воскрес, згідно з Писанням; і з’явився Кифі, тоді Дванадцятьом; після того Він з’явився одночасно понад п’яти- стам братам, з яких багато хто живе ще й донині, а деякі спочили. Пізніше з’явився Якову, а тоді – всім апостолам; нарешті з’явився і мені, – наче якомусь викидню. Тож чи я, чи вони, але ми так проповідуємо, і так ви повірили. Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 4, 19
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ідіть за Мною,
і рибалками людей зроблю вас.


ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 5, 1-11
† Читання святого Євангелія від Луки.

Того часу, коли натовп тіснив Ісуса і слухав Боже слово, а Він стояв біля Генісаретського озера, то побачив два причалені до берега човни. Рибалки, зійшовши з них, полоскали сіті. Увійшовши до одного з човнів, який належав Симонові, попросив його трохи відплисти від землі. Він же сів і навчав натовпи з човна. Коли ж перестав промовляти, Він сказав до Симона: «Відпливи на глибину і закиньте ваші сіті для риболовлі!» А Симон у відповідь сказав: «Наставнику, цілу ніч трудившись, ми нічого не піймали, та за словом Твоїм закину сіті!» І, зробивши це, вони наловили силу-силенну риби, аж їхні сіті почали рватися. Тож вони дали знак товаришам у другому човні, щоби прийшли їм допомогти. І вони прийшли й наповнили обидва човни, так що ті стали потопати. Побачивши це, Симон-Петро припав до колін Ісуса, промовляючи: «Відійди від мене, бо я грішний чоловік, Господи!» Бо від ловлі риби, яку вони піймали, подив охопив його й усіх, хто був з ним, також і Якова, й Йоана, синів Зеведеєвих, які були спільниками Симона. І сказав Ісус Симонові: «Не бійся – відтепер ти будеш ловити людей!» І, витягнувши човни на землю, вони, покинувши все, пішли слідом за Ним. Слово Господнє.

Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Бог посилає свого Єдинородного Сина Ісуса Христа, щоб від- крити дорогу до свого вікові чного Дому кожній людині, тому з дові рою занесі мо до Нього наші прохання
1. Молімося за Церкву в Україні та в усьому світі, аби неустанно черпаючи натхнення з джерела Божої Любові, вона була знаком милосердя і прощення.
2. Молімося за проповідників та сповідників, щоб, сумлінно і смиренно виконуючи своє служіння, вони із запалом Святого Духа вказували дорогу Божого Милосердя.
3. Молімося за керівників усіх рівнів та політиків, аби чуючи голос Господа у власних серцях, вони пробачали своїм опонентам і співпрацювали між собою задля блага всіх людей.
4. Молімося за всіх страждаючих, самотніх та покинутих, щоб, утішені проповідуванням Доброї Новини, вони гідно несли свій тягар, пробачаючи завдані їм кривди.
5. Молімося за померлих, аби освітлені блиском Господньої слави, вони із довір’ям та радістю перебували у віковічній присутності Божій та спільноті святих.
6. Молімося за нас, зібраних в одну Церкву, аби життєві турботи, страх та людські немочі, сприяли нам чути голос Господа, який кличе нас до навернення серця.

Господи, всемогутній Боже, Ти прагнеш лише спасіння кожної людини, тому просимо Тебе: вкажи нам, як перемінити думки сердець, аби могти виконувати Твою волю. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Господи, наш Боже, Ти сотворив хліб і вино, щоб підтримувати наше слабке життя; * вчини, щоб вони стали для нас також таїнством вічного життя. Через Христа, Господа нашого.

Префація на Неділі звичайного періоду, № 20-27

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хай славлять Господа за Його милість і чудеса Його над людськими синами. Бо Він наситив спраглу душу і зголоднілу душу сповнив благом. (Пс 107(106), 8-9)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Боже, Ти схотів нас вчинити сопричасниками одного Хліба і однієї Чаші, † просимо Тебе: дай нам жити так, щоб ми, з’єднані воєдино у Христі, * з радістю приносили плід заради спасіння світу. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами КМЦ

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/02/10-ne-bijsya.html 


За 

Немає коментарів:

Дописати коментар