неділю, 12 серпня 2018 р.

ЛІТУРГІЯ НА КОЖЕН ДЕНЬ, 12 СЕРПНЯ, НЕДІЛЯ

ЛІТУРГІЯ НА КОЖЕН ДЕНЬ, 12 СЕРПНЯ, НЕДІЛЯhttp://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/08/12-liturgiya-na-kozhen-den-12-serpnya-nedilya.html
(зел) ХІХ Неділя Звичайного Періоду
Сьогодні Літургія запрошує нас приступити до Господнього столу і переконує нас про велику міць їжі, якою є Тіло Христа, котре дається в жертву за нас і для нас. Нам потрібна ця їжа, щоб ми не втомилися в нашій земній мандрівці до неба.  Просімо Господа Бога, щоб в своїй любові дарував нам Своє Тіло, котре дає нам вічне життя. Господи, котрий є «Хлібом, який зійшов із неба», помилуй нас і зміцни нас у вірі та любові!


АНТИФОН НА ВХІД
Поглянь, Господи, на Твій союз, * життя Твоїх убогих не забудь повіки. * Встань, Боже, відстоюй Твою справу * і не забудь крику тих, котрі  Тебе шукають.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Всемогутній, вічний Боже, за повчанням Святого Духа ми осмілюємося Тебе називати Отцем; † зміцнюй в наших серцях духа усиновлених дітей, * щоб ми могли отримати обіцяну спадщину. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
1 Цар 19, 4-8
Читання з Першої книги Царів. 
Тими днями Ілля пішов у пустиню, день ходи; прийшов та й сів під ялівцем і почав просити собі смерті, кажучи: «Буде з мене! Тепер, Господи, візьми мою душу, бо я не ліпший від моїх батьків». Ліг він та й заснув під ялівцем. Аж ось торкнувся його ангел і сказав йому: «Вставай, їж!» Дивиться він, аж у головах у нього печений на ка­мені корж і жбан з водою. З’їв він, напився та й ліг знов спати. Та ангел Господній прийшов удруге, торкнувся його й сказав: «Уставай та їж, бо далека тобі дорога». Встав він, з’їв, напився і силою тієї їжі йшов сорок днів і сорок ночей аж до Божої Хорив-гори. Слово Боже. 

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 34, 2-3. 4-5. 6-7. 8-9
Скуштуйте й взнайте, як Господь наш добрий. 
Благословлятиму Господа в кожному часі, – *
хвала Його на моїх устах постійно.
Господом хвалитися душа моя буде. *
Хай почують лагідні і звеселяться.
Звеличуйте Господа зі мною, *
тож разом Його Ім’я будемо прославляти.
Я шукав Господа, і Він до мене відізвався, *
і визволив мене від усіх моїх страхів.
Погляньте на Нього і просвітіться, *
і не будуть засоромлені обличчя ваші.
Цей убогий заволав – і почув Господь його, – *
Він спас його від всякого горя.
Господній ангел отабориться навкруги тих, †
які Його бояться, – *
і їх порятує.
Скуштуйте і побачите, як Господь добрий. *
Блаженний чоловік, що покладає на Нього надію.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ

Еф 4, 30 — 5, 2
Читання з Послання святого апостола Павла до ефесян. 
Брати! Не засмучуйте Святого Божого Духа, яким ви запечатані на день викуплення. Усяка гіркота, гнів, лють, крик і зневага хай віддаляться від вас разом з усякою зло­бою. Будьте ж добрими один до одного, милосердними, прощаючи одне одному, як і Бог у Христі вам простив! Отже, наслідуйте Бога, як улюблені діти, та ходіть у любові, як і Христос полюбив нас і видав себе за нас як дар і жертву Богові, як приємні пахощі. Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 6, 51
Алілуя, алілуя, алілуя. 
Я є хліб живий, що зійшов із неба;
якщо хто хліб цей буде їсти, житиме повіки.

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 6, 41-51

† Читання святого Євангелія від Йоана. 
Того часу нарікали на Ісуса юдеї, бо Він сказав: «Я є хліб, який зійшов з неба», – і казали: «Хіба це не Ісус, син Йосифа, батька й матір якого ми знаємо? Як же те­пер каже: “Я зійшов з неба?”» У відповідь Ісус сказав їм: «Не ремствуйте між собою. Ніхто не може прийти до Мене, якщо Отець, який Мене послав, не притягне його, – і Я воскрешу його останнього дня. Написано в пророків: “І будуть всі навчені Богом!” Кожний, хто почув від Отця і навчився, приходить до Мене. Не тому, що Отця хтось бачив; хіба лише Той, хто є від Бога, – Він і бачив Отця. Воістину, воістину кажу вам: той, хто вірить, має вічне життя. Я є хліб життя! Ваші батьки їли манну в пустелі, – і повмирали. Цей же – хліб, який сходить із неба, аби той, хто його їсть, не помер. Я є хліб живий, який зійшов з неба; якщо хто буде їсти цей хліб, житиме вічно. Хліб же, який Я дам, – це Моє тіло заради життя світу!» Слово Господнє.

Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Христос, Хліб життя, прагне нам дати благодать життя Божо­го; просімо у Нього всього, що потрібно Церквіі нам для істинно християнського життя:

1. Христос став людиною, щоб дарувати нам Боже життя; про­сімо Господа, щоб люди відкрили свої душі на цілющу дію Його благодаті.
2. Євхаристія – це пожива, необхідна для життя Божого в лю­дині; просімо Господа, щоб вірні достойно і з пошаною спо­живали хліб, який дає вічне життя.
3. Окрім хліба для вічного життя, людині потрібен й хліб для життя земного; просімо Господа за працівників сільського господарства, щоб вони могли щасливо закінчити жнива.
4. Благодать життя Божого потрібна насамперед тим, хто зійшов на манівці гріха; просімо Господа, щоб в’язні також мали можливість сповідатися і приймати святі таїнства.
5. Душі у чистилищі потребують нашої допомоги; просімо Господа, щоб Він допустив усіх померлих до трапези у віч­ному Царстві.
6. Ми зібралися біля Божого вівтаря, щоб прийняти Христові Тіло і Кров; просімо Господа, щоб усі ми удостоїлися вічно­го життя.

Господи Ісусе Христе, Подателю всіх благ, Ти даєш нам у хлібі Євхаристії самого себе; дай нам також розуміння його без­мірної вартості та розуміння Твоєї предивної любові. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Господи, наш Боже, прийми милостиво дари, яких Ти сам уділяєш своїй Церкві для приношення, * та своєю силою переміни їх у таїнство нашого спасіння. Через Христа, Господа нашого.

Префація на Неділю Звичайного періоду № 20-27

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Слав Господа, Єрусалиме, що насичує Тебе ситтю пшеничною. (Пс 147Б, 1. 3 (147, 12. 14))

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Господи, нехай причастя Твоїх таїнств дарує нам спасіння * і укріпить нас у світлі Твоєї істини. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами: КМЦ
http://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/08/12-liturgiya-na-kozhen-den-12-serpnya-nedilya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар