суботу, 15 грудня 2018 р.

День Надії



Я не дуже релігійна людина - вірю в Бога і не дуже люблю церкву. Але сьогодні для мене також великий день.
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/10/15-den-nadii.html
Українську Православну Церкву засновано.
Українське духовенство продемонструвало здатність домовлятись, а Філарет - подав власний приклад відмови від особистих амбіцій задля важливої справи. Низький йому уклін.
Як громадянин України я також дякую Президенту Петро Порошенко, Голові ВРУ Андрій Парубій та ще тисячам людей, які доклали руку до цієї важливої події. Це важливий крок до зміцнення нашої незалежності.
Так. Для мене це більше про безпеку ніж про релігію, але цей день дає мені надію.
Предстоятелем, Митрополитом Київським та всієї України, обрано Епіфанія. Молоду, освідчену і, сподіваюсь, прогресивну людину. Ідеальний час, щоб на тисячолітньому фундаменті традицій побудувати сучасну українську духовну інституцію. Без постсовкових стереотипів та травм. Без озирання на Москву.
Дуже сподіваюсь, що в Україні з’явиться церква до якої мені захочеться ходити.
Країна змінюється. Все буде добре)

15 грудня 2018 р.

Джерела: Oleksiy Honcharuk

Немає коментарів:

Дописати коментар