Як ставитися до ґендерної ідеології
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/11/20-yak-stavytys-do-genderu.html
Про це запитатав я у душпастиря з УГКЦ.
Ось, що відповів мені о. Костянтин Пантелей
1. Основа християнської етики - повага до людської гідності. Ця повага спирається на Боже Об'явлення про людину: людина - на образ і подобу Божу.
2. Людська гідність не може ставати нагодою для свавільного поводждення в родині людей. Тому й існують суспільні норми і кримінальне переслідування за злочини.
3. Деякі злочини не являються кримінальними, але являються кричущим моральним непорядком.
4. Жодна людина не може отримувати привілеїв, які скасовують гідність й свободу інших людей. Психіатричний розлад статевої ідентичності не може наділяти осіб з таким розладом привілеями, які скасовують права інших людей. В першу чергу дітей.
5. Трансґендери і гомосексуали претендують на можливість виховувати дітей "на свій образ і на сваою подобу".
6. Це порушує природнє право кожної дитини на батька і матір, на безпеку щодо тіла, щодо психіки.
7. Якщо нема об'єктивної істини і нема ані добра ані зла, то кожен, хто нехтує об'єктивним природнім і Божим законом може вирішувати що є добро, а що зло.
8. В такому разі, ті, хто зневажає осіб, що страждають на розлад статевої ідентичності, спричиняють насилля проти них і погрожують чи віднімають життя, "мають право" вирішувати "що це добре", згідно аргументів ґендеризму відносно етики і об'єктивної правди.
9. Коли знайдуться такі, що "мають право", то ніхто, крім християн, не надасть прихистку від смерті чи побоїв у такому "вільному суспільстві без насилля", яке може стати неминучим наслідком здійснення суспільних доктрин ґендеризму.
Немає коментарів:
Дописати коментар