суботу, 17 листопада 2018 р.

Розумні сяятимуть небесним сяйвом

(зел) ХХХІІІ Неділя звичайного періоду
Знаки часу, про які згадує фрагмент Євангелія, звіщають прихід Господа. Коли придивитись до цих знамень, то можна побачити, що там не має нічого втішного, одні катаклізми. Але саме вони звіщають прихід Господа і початок нової епохи – життя з Богом. Така послідовність спонукає по-іншому глянути на прикрі події мого життя, на моменти, коли руйнувалося те, що я побудував. Можливо це все для того, щоб Господь міг реалізувати свій власний план, свій проект.

АНТИФОН НА ВХІД
Господь каже: * “Слово Господнє, – задум щастя, а не лиха. * І коли ви візвете до Мене, Я вислухаю вас * і позбираю вас з-поміж усіх народів і з усіх околиць, куди вас був повиганяв”.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Господи, наш Боже, вчини, † щоб ми завжди знаходили радість у вірному служінні Тобі, Творцеві усякого блага, * бо тільки у цьому ми можемо знайти нескінченне й повне щастя. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Дан 12, 1-3
Читання з Книги пророка Даниїла.
В той час устане Михаїл, князь великий, який стоїть на варті синів твого народу. Той час буде часом скрути, якої не бувало від тоді, як постали люди, аж до сих пір. Але того часу твій народ буде спасенний, всі, які будуть знайдені записаними у книзі. І багато з тих, що сплять у поросі земному, прокинуться; одні на життя вічне, другі на вічний сором та на ганьбу. Розумні сяятимуть небесним сяйвом, – і ті, хто наверне багатьох до справедливості, неначе зорі, повіки, назавжди. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ

Пс 16, 5 і 8. 9-10. 11
Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.
Господь – частка мого спадку, Ти – моя доля; *
Ти – Той, хто мою спадщину оберігає.
Я завжди маю Господа перед собою, – *
Він праворуч мене, я не похитнуся.
Врятуй нас, Боже, Ти – наша надія.
Через це зраділо моє серце і моє єство звеселилось, *
охоплює впевненість навіть моє тіло,
бо Ти не залишиш душі моєї в шеолі *
і не даси своєму святому побачити тління.
Ти даси мені дорогу життя пізнати, *
повнота радості – у Твоїй присутності,
у Твоїй правиці – *
радість навіки.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ

Євр 10, 11-14. 18
Читання з Послання до євреїв.
Брати! Кожний священик стояв щоденно на служінні, аби багато разів приносити ті самі жертви, які ніколи не можуть усунути гріхів. Христос же, принісши один раз жертву за гріхи, назавжди сів праворуч Бога, далі очікуючи, доки Його вороги не будуть покладені до підніжка Його ніг. Адже одним принесенням Він назавжди вдосконалив тих, які освячуються. А де є прощення їх, там вже немає приношення за гріх. Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 21, 36
Алілуя, алілуя, алілуя.
Пильнуйте, постійно моліться,
щоби перед Сином Людським змогли ви стати.
ЄВАНГЕЛІЄ
Мк 13, 24-32

† Читання святого Євангелія від Марка.
Того часу Ісус сказав своїм учням: «В ті дні, після великого горя, сонце померкне, і місяць не дасть свого світла, і зорі падатимуть з неба, і небесні сили захитаються. І тоді побачать Сина Людського, який йде на хмарах з великою силою і славою. І тоді Він пошле ангелів, збере своїх вибраних з чотирьох вітрів, від краю землі – до краю неба. Навчіться притчі від смоківниці. Коли вже її гілки стають м’якими і випускають листя, то знаєте, що близько літо. Так і ви, коли побачите, що це збувається, то знайте, що близько, вже при дверях. Воістину кажу вам, що не мине рід цей, як усе це збудеться. Небо й земля проминуть, а Мої слова не проминуть. Про той же день або годину не знає ніхто: ні ангели на небі, ні Син, а тільки Отець». Слово Господнє.

Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ

Звернімося із смиренною молитвою до вічного Бога, який прагне щастя і спасіння кожної людини:
1. За святу Церкву, щоб вона достойно підготувала віруючих до години Божого суду.
2. За всі народи землі, щоб вони жертовно допомагали один одному у всякій біді та труднощах.
3. За хворих та їхні сім’ї, щоб вони терпеливо несли свій хрест і не відкладали прийняття святих таїнств, а передусім таїнства Покаяння.
4. За водіїв, щоб вони не наражали себе та інших на каліцтво і смерть, порушуючи правила дорожнього руху.
5. За тих, присутніх поміж нас, які першими відійдуть у вічність, щоб вони були приготовані до зустрічі з Богом.
6. За нас самих, щоб ми завжди жили у святості та злагоді з Богом і ближніми.

Боже, вислухай наші смиренні молитви і дай нам благодать такого життя на землі, щоб у годину смерті ми могли без страху предстати перед Тобою. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ

Господи, вчини, щоб дари, які  ми приносимо перед лик Твоєї величі, обдарували нас благодаттю ревного служіння Тобі  * і допомогли нам осягнути вічне блаженство. Через Христа, Господа нашого.

Префація на Неділі звичайного періоду № 20-27

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Мені благо – близько Бога бути * і покладати моє прибіжище в Господі Бозі.  (Пс 73 (72), 28)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Боже, Ти наситив нас дарами святих тайн, † смиренно благаємо Тебе, щоб таїнство, яке Твій Син наказав нам звершувати на свій спомин, * спричинилося до зростання нашої любові. Через Христа, Господа нашого.

Немає коментарів:

Дописати коментар