четвер, 17 жовтня 2019 р.

Живу вже не я, а живе Христос у мені

Живу вже не я, а живе Христос у мені
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/10/17-zhuyvu-vzhe-ya.html
Кожен гріх тягне за собою наслідки. Через наслідки гріхів кровопролиття страждають часами декілька поколінь. Згадаймо хоча би революцію 1917 року та Світові війни – помсту і ненависть як плоди гріхів декількох окремих осіб відчули на собі мільйони людей і продовжують відчувати понині. 
Як осягти очищення від вчинків, слів і думок, які провадять до смерті? Лише у Крові, пролитій на Хресті, наше очищення від мертвих учинків. Ісус пролив свою Кров для того, аби примирити людей із Богом, аби вже більше ніхто не вимагав пролиття крові задля виконання помсти, й аби виконалося слово Його молитви «і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим».

Св. ІГНАТІЯ АНТІОХІЙСЬКОГО, єпископа і мученика (черв) Обов’язковий спомин

Св. Ігнатій був другим наступником св. Петра на єпископстві в Антіохії. Під час правління імператора Траяна був приречений на смерть. Єпископа вирішили кинути диким звірам. Задля цього його вислали до Риму. В дорозі єпископ писав листи до християнських спільнот, у яких висловлював гаряче бажання загинути мученицькою смертю. Ці листи – важливі свідчення віри первісної Церкви. Св. Ігнатій здобув вінець мученика в Римі близько 107 року. Його ім’я споминається у Римському Каноні.


АНТИФОН НА ВХІД
Я – розп’ятий з Христом. * Живу вже не я, а живе Христос у мені . * А що живу тепер у тілі, то живу вірою в Божого Сина, * який полюбив мене й видав себе за мене. (Гал 2, 19-20)

КОЛЕКТА
Всемогутній, вічний Боже, Ти оздоблюєш святе тіло Твоєї Церкви сповідуванням святих мучеників; † вчини, щоби сьогоднішня слава страждань святого Ігнатія Антіохійського, якою він заслужив на вічне возвеличення, * стала для нас постійною допомогою. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Рим 3, 21-30
Читання з Послання святого апостола Павла до римлян.
Брати! Нині ж, незалежно від Закону, виявилася Божа праведність, про яку свідчать Закон і Пророки. А праведність Божа – через віру в Ісуса Христа всіх, хто вірить, – бо немає різниці; адже всі згрішили та позбавлені Божої слави, але оправдуються даром, Його благодаттю, через викуплення, що в Христі Ісусі. Його Бог дав як жертву примирення в Його крові через віру, щоби показати свою справедливість у прощенні раніше вчинених гріхів, – у Божому довготерпінні; щоби пока­зати свою справедливість в теперішньому часі, – що Він справедливий і оправдує того, хто вірить в Ісуса. Тоді де те, чим хвалитися? – Воно виключене! Яким законом? Ділами? Ні, тільки законом віри! Адже вважає­мо, що людина оправдується вірою, незалежно від діл Закону. Хіба Бог тільки для юдеїв, а не для всіх народів? Так, Він і для інших народів, бо є один Бог, який оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 130, 1-2. 3-4. 5-6
Тільки у Бога милість і спасіння.
З глибини я кличу, Господи, до Тебе. *
Господи, почуй мій голос.
Нехай Твої вуха будуть уважні *
до голосу мого благання.
Якщо, Господи, будеш зважати на беззаконня, *
то хто, Господи, встоїться?
Адже є прощення в Тебе, *
щоби мали страх перед Тобою.
Я чекав Господа, моя душа ждала, – *
я чекав на Його слово.
Моя душа на Господа чекає *
більше, ніж вартовий на ранок.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ

Йн 14, 6
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я є дорога, і правда, і життя!
Ніхто не приходить до Отця, якщо не через Мене.
 
ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 11, 47-54
† Читання святого Євангелія від Луки.

Того часу Господь сказав: «Горе вам, бо будуєте пам’ят­ники пророкам, яких батьки ваші повбивали! Отже, свідчите та схвалюєте вчинки своїх батьків, бо ті вбивали їх, а ви будуєте їм надгробки. Через те й Божа мудрість сказала: “Пошлю до них пророків і апостолів, і з них декого вб’ють і будуть переслідувати, щоби від цього роду домагатися крові всіх пророків, що пролита від створен­ня світу; від крові Авеля до крові Захарії, який загинув між жертовником і храмом; так, кажу вам, вимагатимуть звіт у цього роду!” Горе вам, законникам, бо ви взя­ли ключ пізнання, та самі не ввійшли, і тим, які входять, перешкодили!» А коли Він виходив звідти, книжники і фарисеї поча­ли сильно нападати та випитувати Його про різне, стежа­чи як би зловити Його на слові. Слово Господнє.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Споминаючи святого Ігнатія з Антіохії, який своїм вченням та мучеництвом укріпив Церкву на самому початку її існування, просімо благодатей, потрібних сьогодні Церкві для виконання місії, яку поклав на неї Христос:
1. Молімося за святу Церкву, щоб її єпископи та священики, як святий Ігнатій Антіохійський, завжди вважали своїм найважливішим обов’язком проповідування Христа вбогим, хворим і знедоленим.
2. Молімося за всі християнські Церкви і релігійні спільноти, щоби всі сповідники Христа об’єднались у одній вірі та любові.
3. Молімося за країни, де віряни терплять гоніння зі сторони влади, щоби вони отримали повну свободу віросповідання та могли без жодного остраху прославляти Господа.
4. В міжнародний день боротьби з бідністю молімося за те, щоби права бідних були шановані в кожній державі світу.
5. Молімося за душі в чистилищі, щоби Господь помилував їх і допустив до участі в небесній славі.
6. Господи, в день спомину св. Ігнатія Антіохійського молимося за нас самих, щоби кожна зустріч із Тобою в слові та в Євхаристії приносила плоди нового місійного запалу, вірного прийняття Твоєї волі та відважного її виконання.
Боже, Твої святі дали нам взірець істинно християнського життя; вчини, щоб ми також прославляли Тебе всім своїм життям. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Господи, Ти прийняв жертву святого Ігнатія, † який, як збіжжя Христове, завдяки мученицькій смерті став чистим хлібом; * прийми також і жертву нашої відданості. Через Христа, Господа нашого.

Префація про святих мучеників № 37

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Я – збіжжя Христове: * нехай перемелють мене зуби диких звірів, * щоб я став чистим хлібом.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Господи, нехай нас зміцнить небесний Хліб, † який ми прийняли, святкуючи народження для неба святого Ігнатія, * щоб ми були християнами і з назви, і в ділах. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами КМЦ
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/10/17-zhuyvu-vzhe-ya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар