четвер, 4 липня 2019 р.

Я прийшов закликати не пра­ведників, а грішників

Я прийшов закликати не пра­ведників, а грішників
(зел) П’ятниця ХІІІ звичайного тижня
Що означає «прагнути жертви»? Це значить бути готовим віддати на смерть того, хто хоч якось, але ще живе. Тож треба бути дуже обережним, аби “завдяки” непрощенню за нашими високими духовними поривами “я складаю щедрі духовні жертви Богу” серед цих духовних жертв не опинився чоловік-алкоголік, сварлива дружина, неслухняні діти, несправедливі володарі нашої країни тощо. Милосердя хочу – означає хочу давати життя мертвим, тобто воскресіння, адже це зробив Бог у Христі! Чи не так?
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/07/05-liturgiya-na-kozhen-den-5-lypnya-pyatnycya.html
Або (біл) довільний спомин св. Антонія  Марії  ДЗАККАРІЇ, пресвітера
Святий Антоній Марія Дзаккарія народився у Кремоні в 1502 році. Вивчав у Падуї медицину, але, покинувши навчання, став дієцезіяльним пресвітером. У 1530 році заснував конгрегацію Уставних Кліриків св. Павла. Він бажав, аби його орден був наповнений духом апостола народів св. Павла та дав його братам за покровителя. Від храму св. Варнави у Мілані, де оселився новий орден, їх названо варнавитами. Святий Антоній, виснажений ревною апостольською працею, помер у Кремоні 5 липня 1539 року.
Спільні Меси: про одного пастиря (стор. 122)
Або (біл) Перша П’ятниця місяця
Меса вотивна про Пресвяте Серце Ісуса

АНТИФОН НА ВХІД
Усі народи, заплещіте в долоні; * радісним голосом ликуйте для Господа! (Пс 47 (46), 2)

КОЛЕКТА
Боже, Ти благодаттю усиновлення схотів вчинити нас дітьми світла; † не допусти, щоби нас огорнула темрява помилок, * але вчини, щоби ми перебували у сяйві Твоєї і стини. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе та царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.
Або:
Господи, наш Боже, дай нам в духові апостола Павла йти за неперевершеним пізнанням Ісуса Христа, † здобувши яке, святий Антоній Марі я * невтомно проголошував у Твоїй Церкві слово спасіння. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Бут 23, 1-4. 19; 24; 1-8. 62-67
Читання з Книги Буття
Було ж віку Сари сто двадцять сім років. І вмерла Сара в Кіріят- Арбі, себто в Хевроні, в Ханаан-краю. Тож Авраам увійшов справляти жалобу по Сарі та плакати по ній. Потім Авраам устав від мертвої своєї і промовив до синів Хета, кажучи: «Чужинець я і захожий у вас. Дайте мені серед вас посілість на гріб, щоб я міг поховати мою мертву». Після придбання посілості Авраам поховав Сару, свою жінку, в печері на полі Махпела, проти Мамре, тобто Хеврону, в Ханаан-краю. Постарівся віком Авраам, і Господь благословив Авраама в усьому. Тоді Авраам сказав своєму слузі, найстаршому в його господі, що правив усім його маєтком: «Поклади лишень руку під моє стегно. Я заклинаю тебе Господом, Богом неба й Богом землі, що не візьмеш ти моєму синові жінку з дочок ханаанян, серед яких я перебуваю, а підеш у мій край, до рідні моєї, і візьмеш жінку синові моєму Ісаакові». Слуга ж мовив до нього: «А якщо жінка не захоче йти за мною в край цей, чи маю відвести твого сина назад у край, звідки ти вийшов?» Тоді Авраам відповів йому: «Гляди, щоби ти не відводив туди мого сина! Господь, Бог неба, який вивів мене з дому мого батька та з мого рідного краю, який говорив до мене та клявся мені словами: “Потомству твоєму дам Я цю землю”, – Він пошле свого ангела перед тобою і візьмеш звідтіля жінку моєму синові. Якщо жінка не захоче йти з тобою, то ти будеш вільний від тієї клятви, якою мені поклявся. Тільки сина мого туди не повертай!» Пройшло багато часу. Ісаак вертався від місця, де була криниця Лахаї-Рої, бо він жив у краї Негев. Надвечір вийшов Ісаак пройтися в полі. Підвів свої очі та бачить – ось ідуть верблюди. Ревека також підняла очі й, побачивши Ісаака, зійшла з верблюда, та й каже до слуги: «Хто цей чоловік, який йде полем нам назустріч?» Слуга ж відрік: «Це мій пан». Тоді вона взяла намітку та й накрилась. І розповів слуга Ісаакові все, що вчинив. Тоді ввів її Ісаак у шатро Сари, своєї матері, і взяв він Ревеку та й стала вона йому за жінку. Він же полюбив її, і було це для нього розрадою після смерті матері своєї. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 106, 1-2. 3-4аб. 4в-5
Прославте Бога, бо Господь наш добрий.
Прославляйте Господа, бо Він добрий, *
бо Його милість навіки.
Хто розкаже про величні діла Господні, *
хто розголосить про Нього всю хвалу?
Блаженні ті, які дотримуються права *
і праведно повсякчас поступають!
Згадай нас, Господи, *
коли свій народ милувати будеш.
Відвідай нас своїм спасінням, *
щоб я бачив добробут Твоїх обранців,
радів щастям Твого народу, *
хвалився спад­щиною Твоєю.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 11, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийдіть до Мене, всі втомлені та обтяжені, –
і Я вас облегшу!

ЄВАНГЕЛІЄ
Мт 9, 9-13

† Читання святого Євангелія від Матея.
Того часу, відходячи з Капернаума, Ісус запримітив чоловіка, котрий сидів на митниці та звався Матеєм, та й каже йо­му: «Іди за Мною!» Той під­вівся та пі­шов слідом за Ним. І коли Він сидів при столі в домі, прийшло багато митників і гріш­ників, і посідали вони з Ісусом та Його учнями. Побачивши це, фарисеї ска­зали Його учням: «Чому це ваш Учи­тель їсть з митниками та гріш­никами?» Він же, почувши, відповів: «Не здорові потребують лікаря, а хворі. Ідіть же та навчіться, що то зна­чить: “хочу милосердя, а не жерт­ви”, адже Я прийшов закликати не пра­ведників, а грішників». Слово Господнє.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Христос, наш Спаситель, приходить до нас, щоби зцілити від недуги гріха; сповнені вдячності, щиро просимо:
1. Молімося за тих, які відгукнулись на поклик Христа та пішли служити Йому, прийнявши духовний сан; нехай вони наслідують Його своєю пастирською працею, молитвою та всім життям.
2. Молімося про духа покути для християн ХХІ століття.
3. Молімося за нашу Батьківщину, щоб український народ був завжди вірний Господнім заповідям і процвітав у мирі та злагоді.
4. Молімося за духовно зневірених, щоби вони прийшли до Христа – найкращого Лікаря душ.
5. Молімося за всіх померлих вірних, щоби Господь дав їм радість вічного спочивання на небесах.
6. Молімося за нас самих, щоби своїм життям ми удостоїлися в останню годину життя почути слова Христа: “Йди за Мною”.

Господи Ісусе, Ти постійно нас закликаєш іти за Тобою, вислухай наші молитви та уділи нам благодаті вірного виконання Твоєї волі. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Боже, Ти у Твоїх тайнах предивно являєш свої діяння; * вчини, щоби наше служіння було гідним святих дарів. Через Христа, Господа нашого.

Префація звичайна № 40-45

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Благослови, душе моя, Господа, * і все, що є в мені , – Його святе Ім’я. (Пор. Пс 103 (102), 1)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Просимо, Господи: нехай божественна жертва, яку ми принесли і спожили, † відновить наше життя, щоби ми, з’єднані з Тобою у вічній любові, * приносили плід, який завжди триває. Через Христа, Господа нашого Ісуса Христа.

За матеріалами КМЦ

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/07/05-liturgiya-na-kozhen-den-5-lypnya-pyatnycya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар