пʼятницю, 5 жовтня 2018 р.

Літургія на кожен день, 6 жовтня, субота

Літургія на кожен день, 6 вересня, субота
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/10/05-liturgiya-subota-xxvi.html
(зел) Субота ХХVI звичайного тижня
Що  таке справжня радість? Це плід пізнання Бога. З життя святих чоловіків та жінок знаємо, що вони були наповнені справедливістю, покорою і завжди – радістю. Просімо про дар радості, яка має своє джерело в Богові, бо наші імена записані в Небі.
Або (біл) довільний спомин св. БРУНО, пресвітера
Св. Бруно народився в Кельні близько 1035 року. Закінчивши навчання у Паризькому університеті, він став каноніком у Кельні, а з часом в Реймсі. Залишивши світ, він заснував у диких пустирях Шартрез під Греноблем суворий орден Картезіанців, що був присвячений покаянню і молитві. Папою Урбаном ІІ, своїм старшим учнем, він був викликаний до Риму, де провів чотири роки. Отримавши дозвіл повернутися до контемпляційного життя, він заснував другий монастир свого ордену в Ля Тор у Калабрії, де й помер 6 жовтня 1101 року.
Спільні Меси: про одного пастиря (стор. 123)
Або: (біл) Перша субота місяця
Меса про Непорочне Серце Пресвятої Діви Марії (стор. 121)
АНТИФОН НА ВХІД
І все, що Ти навів на нас, Господи, усе, що Ти вчинив єси нам, * – Ти присудом учинив правдивим, * бо згрішили ми, від Тебе відступивши, * й заповідей Твоїх не слухали. * О Господи, дай славу І мені Твоєму! * Але обходься з нами за Твоєю лагідністю і за Твоєю милістю великою. (Дан 3, 31. 29. 43. 42)

КОЛЕКТА
Боже, Ти великим пробаченням і милосердям являєш повноту своє ї всемогутності; † помнож над нами свою благодать, * щоб ми, прямуючи до Твоїх обітниць, стали сопричасниками небесних благ. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.
Або:
Боже, Ти покликав святого Бруно до служіння Тобі на самоті; † дай нам за його заступництвом таку благодать, * щоб ми серед мінливостей цього світу завжди прагнули Тебе. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Іов 42, 1-3. 5-6. 12-17
Читання з Книги Іова.
Іов відповів Господу: «Знаю, що Ти все можеш; усе, що задумаєш, зробити спроможний. Хто ж це такий, хто, не відаючи, затемнює Твій задум? Тому я говорив про те, чого не розумію; про чуда, мені незбагненні, що їх не знаю. Я чув лише те, що говориться про Тебе, але тепер на власні очі Тебе бачу! Тому смиряюся і каюсь на поросі та на попелі». І благословив Господь нове становище Іова більш, ніж старе, і було у нього чотирнадцять тисяч овець, шість тисяч верблюдів, тисяча пар волів і тисяча ослиць. І народилось у нього семеро синів і три дочки. Одну назвав він Голубка, другу Пахуча квітка, а третю Ріжок для помади. Не було у всій країні таких вродливих жінок, як Іовові дочки. І дав їм батько спадщину між їхніми братами. Жив Іов після цього ще сто сорок років і бачив своїх дітей і дітей своїх дітей аж до четвертого покоління. І вмер Іов старим, насичений днями. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 119, 66 і 71. 75 і 91. 125 і 130
Хай нас осяє блиск Твого обличчя.
Навчи мене доброти, розуму і знання, *
бо Твоїм заповідям я вірю.
Добре мені, що я був упокорений, – *
тому Твоїх настанов я навчаюсь.
Зрозумів я, Господи, що Твої присуди правильні, *
і що Ти принизив мене справедливо.
За Твоєю постано­вою вони існують сьогодні, – *
адже все Тобі служить.
Я Твій раб. Дай мені розуміння, *
щоб я пізнав Твої свідчення, Боже.
Твої слова, відкрившись, несуть світло *
і недосвідчених мудрими роблять.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Мт 11, 25
Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословенний Ти, Отче, Господи  землі і неба,
бо відкрив таємниці Царства немовлятам.

ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 10, 17-24

† Читання святого Євангелія від Луки.
Того часу повернулися сімдесят два з радістю, кажучи: «Господи, навіть біси коряться нам через Твоє Ім’я!» А Ісус сказав їм: «Бачив Я сатану, який, наче блискавка, з неба впав. Ось дав Я вам владу наступати на зміїв і скорпіонів, на всю ворожу силу, – і ніщо вам не пошкодить. Однак не радійте з того, що вам підкоряються духи, але радій­те, що імена ваші записані на небесах». Тієї години Ісус звеселився у Свя­тому Духові і сказав: «Про­слав­ляю Те­бе, Отче, Господи неба й землі, бо при­ховав Ти це від премудрих та ро­зум­них і відкрив це немов­лятам. Так, Отче, бо так було Тобі до впо­до­би. Усе передав Мені Мій Отець; і ніхто не знає, хто Син, один тільки Отець; і хто Отець, – один тільки Син, – і кому Син за­хоче відкрити». Звернувшись до учнів на­один­ці, Він сказав: «Блаженні очі, які бачать те, що ви бачите. Кажу вам, що численні проро­ки й царі бажали бачити те, що ви ба­чите, але не побачили, і почути те, що ви чуєте, але не почули».  Слово Господнє.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Просімо сьогодні Господа про благодаті, потрібні святій Церкві, подорожуючій до Небесного Єрусалиму:

1. Молімося за Святішого Отця, за нашого архіпастиря, всіх єпископів і священиків, щоб Господь наділив їх благодатями міцного здоров’я та силою у їхньому служінні.
2. Молімося за лікарів і медичних працівників, за сім’ї, що опікуються хворими, щоб вони радісно і жертовно служили Христові, піклуючись про здоров’я своїх ближніх.
3. Молімося за катехетів, щоб кожне їхнє слово приносило щедрий урожай в душах дітей та молоді.
4. Молімося за наші сім’ї та знайомих, щоб Господь обдарував їх міцним здоров’ям, миром і своїм благословенням.
5. Молімося за померлих, щоб милостивий Бог дав їм повноту спасіння.
6. Молімося за нас самих, щоб ми своїм життям, ревністю і молитвою дякували Господові за особливі дари, які від Нього отримали.

Просимо Тебе, Отче: вислухай молитви своїх слуг і слугинь, завжди опікуйся нами і допомагай нам вірно йти дорогою спасіння. Через Христа, Господа нашого.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Милосердний Боже, прихильно прийми нашу жертву * і вчини, щоб вона відкрила для нас джерело всякого благословення. Через Христа, Господа нашого.

Префація звичайна, № 40-45

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Згадай слузі  Твоєму Твоє слово, Господи, * в якому Ти подав мені надію. * Оце моя відрада в моїм горі.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Господи, нехай небесна тайна відновить наші душі й тіла, † щоб ми, проголошуючи смерть Того, з ким співстраждаємо, * могли стати співспадкоємцями Його слави. Котрий живе і царює навіки вічні.

За матеріалами КМЦ
https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2018/10/05-liturgiya-subota-xxvi.html


Немає коментарів:

Дописати коментар