неділю, 12 січня 2020 р.

Я, Господь, покликав Тебе у праведності


Я, Господь, покликав Тебе у праведності
ХРЕЩЕННЯ  ГОСПОДНЬОГО (біл) Свято

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2020/01/12-hreshchennya.html

Цього разу Христос з’являється публічно. Приймаючи хрещення у Йоана, Ісус хоче показати кожному з нас дорогу навернення, дорогу пізнання правди про себе. А також обдарувати нас очищенням уже не лише з води, але й з Духа, щоб ми, так як і Він, могли взяти участь у славі Трійці.

АНТИФОН НА ВХІД
А охрестившись, Ісус зараз же вийшов з води. * І ось розкрилось Йому небо, * і Дух Божий спускався, мов голуб, і зійшов на Нього. * І голос Отця пролунав з неба: * “Це Син Мій любий, * що Його Я вподобав”. (Пор. Мт 3, 16-17)

Мовиться „Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА
Всемогутній, вічний Боже, після Хрещення в Йордані Ти урочисто проголосив, що Христос, на котрого зійшов Святий Дух, є Твоїм улюбленим Сином; † вчини, щоб Твої усиновлені діти, відроджені з водиі Святого Духа, * завжди жили у Твоїй любові. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живеі царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Іс 42, 1-4. 6-7
Читання з Книги пророка Ісаї.
Так говорить Господь: «Ось Мій Слуга, якого Я підтримую, Мій вибраний, якого вподобала Моя душа. Я поклав духа Мого на Нього: Він понесе народам право. Він не буде кричати, ані вигукувати, і голосу свого на вулиці не дасть почути. Надломленої очеретини не доламає; льону, що куриться, Він не погасить; в істині провістить право. Він не ослабне і не зламається, аж поки не встановить на землі право, і острови чекають Його закон. Я, Господь, покликав Тебе у праведності, Я взяв Тебе за руку, Я чуватиму над Тобою. Я поставлю Тебе як завіт для народу і як світло язичникам, щоб сліпим очі відкривати, виводити з в’язниці в’язнів, з темниці тих, хто сидить у темряві». Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 29, 1а і 2. 3а.в-4. 3б і 9б-10
Народ свій в мирі Бог благословляє.
Воздайте Господу, сини Божі, *
Господу славу Його Імені воздайте,
Господу вклоніться *
в святості прикрасах.
Господній голос над водами, *
над великими водами.
Господній голос могутній, *
Господній голос величний.
Загримів Бог слави, *
в Його храмі всі приносять славу.
Господь був у потопі, *
і Господь перебуває як цар навіки.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Діян 10, 34-38
Читання з Діянь Апостолів.
Тими днями відкривши уста, Петро промовив: «Справді розумію, що Бог не є тим, хто зважає на зовнішню подобу, але в кожному народі той, хто боїться Його і чинить праведне, є Йому милий. Він послав синам Ізраїля слово, благовістуючи мир через Ісуса Христа. Він – Господь для всіх. Ви знаєте про ті події, що сталися у всій Юдеї, починаючи від Галілеї, після хрещення, яке проповідував Йоан, про Ісуса з Назарета: як помазав Його Бог Духом Святим і силою, і Він ходив, роблячи добро й оздоровлюючи всіх поневолених дияволом, тому що Бог був з Ним!»  Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Мк 9, 7
Алілуя, алілуя, алілуя.
Небеса відкрилися і пролунав голос Отця:
«Це Син Мій улюблений, Його слухайте!»

ЄВАНГЕЛІЄ
Мт 3, 13-17
† Читання святого Євангелія від Матея.
Того часу прийшов Ісус з Галілеї на Йордан до Йоана, щоб ним бути охрещеним. Йоан же стримував Його, кажучи: «Це мені потрібно бути охрещеним Тобою, а Ти йдеш до мене?» Відповідаючи, Ісус сказав йому: «Облиш тепер, бо так належить нам виконати всю справедливість». Тоді Йоан дозволив Йому. Охреcтившись, Ісус відразу вийшов з води. І ось відчинилися Йому небеса, і Він побачив Духа Божого, котрий спускався, як голуб, та сходив на Нього. І ось, почувся голос з неба: «Це є Син Мій улюблений, якого Я уподобав». Слово Господнє.


Мовиться “Вірую”

МОЛИТВА ВІРНИХ
Хрещення Христа у Йордані було початком Його відкритої діяльності і провіщенням таїнства святого Хрещення; молімося до Господа, щоб усі християни укріплялись в дотриманні обітниць, даних під час цього таїнства:
1. Молімося за всіх охрещених, щоб Небесний Отець міг сказати: “Це сини мої любі, що їх Я вподобав”.
2. Молімося за Святішого Отця, щоби його настанови сприяли відродженню віри в сучасному світі.
3. Молімося за священиків, учителів, лікарів і всіх, хто з ра- дістю служить людям, щоб Господь благословив їхні труди і обдарував своїм благословенням.
4. Молімося за наші сім’ї, щоб Господь обдарував нас здоров’ям, взаємною любов’ю та миром.
5. Молімося за всіх померлих християн, щоб Господь милостиво простив усі їхні гріхи та дав їм вінець святості у небесах.
6. Молімося за нас, зібраних у цьому храмі, щоб ми через життя у вірі, молитву та прийняття таїнств зростали в благодаті святого Хрещення.
Боже, Ти під час Хрещення в Йордані явив світові свого Сина, Ісуса Христа; вислухай наші прохання і вчини, щоб усі, кого омила вода святого Хрещення, отримали благодать вічного спасіння. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Боже, наш Отче, прийми дари, які ми принесли для вшанування явлення Твого возлюбленого Сина, † нехай приношення Твоїх вірних переміняться в жертву Того, * хто милостиво схотів змити гріхи світу. Котрий живеі царює навіки вічні.

ПРЕФАЦІЯ: Хрещення Господнє.
С. Господь з вами. В. І з духом твоїм. С. Угору серця. В. Підносимо їх до Господа. С. Подяку складаймо Господу Богу нашому. В. Достойне це і праведне.
Воістину, достойне це і праведне, слушне та спасенне, * щоб ми завжди та всюди складали подяку Тобі, * святий Отче, Всемогутній, вічний Боже. Ти явив чудесну тайну нового омивання у водах Йордану, * Твій голос пролунав із неба, * щоб ми увірували у Твоє Слово, яке серед людей оселилося. * Святим Духом, що зійшов у вигляді голуба, * Христос, Твій Слуга, був помазаний єлеєм радості та посланий, * щоб проголошувати добру новину убогим. Тому із небесними силами * ми завжди славимо Тебена землі, Твоїй величі безустанно співаючи: Свят, Свят, Свят...

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Тож Йоан свідчив, промовляючи: * “І я бачив і засвідчив: * Він – Син Божий”. (Йн 1, 32. 34)

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ

Насичені святим даром, Господи, смиренно благаємо Твою всемилостивість, † щоб ми, з вірністю слухаючи Твого Єдинородного Сина, * удостоїлися називатися Твоїми дітьми та дійсно були ними. Через Христа, Господа нашого.

За матеріалами КМЦ
Я, Господь, покликав Тебе у праведності https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2020/01/12-hreshchennya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар