неділя, 28 квітня 2019 р.

Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє!

Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє!
(біл) ІІ Великодня Неділя (Неділя Божого Милосердя)
Духом Святим відпустимо гріхи тим, хто кається і затримаємо тим, які грішать проти Святого Духа. Кожен Тома, що шукає стигматів, знайде їх, а кожний хто увірує, не бачивши, отримає від Господа похвалу. Як в одних, так і в інших, нехай прославиться Ісус Христос.
 https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/04/29-liturgiya-na-kozhen-den-28-kvitnya-nedilya.html
АНТИФОН НА ВХІД
Жадайте, неначе новонароджені дитятка, * молока чистого, духовного, * щоби ним рости вам на спасіння. * Алілуя.

Мовиться “Слава во вишніх”.

КОЛЕКТА:
Боже одвічного милосердя, † Ти повторенням пасхальних свят розпалюєш віру Твого святого люду; * примнож благодать, яку посилаєш, * щоб всіх нас наповнило дивовижне розуміння, * якою купіллю ми обмиті, яким Духом ми відроджені, * якою Кров’ю ми відкуплені. Через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого, † котрий з Тобою живе і царює в єдності Святого Духа, * Бог, навіки вічні.

ПЕРШЕ ЧИТАННЯ
Діян 5, 12-16
Читання з Діянь Апостолів.
Руками апостолів у народі здійснювалися численні знамення та чудеса. І всі однодушно перебували в притворі Соломона. Ніхто зі сторонніх не наважувався приєднатися до них, але народ їх величав. Але й щоразу більше долучалося тих, хто вірить у Господа – багато чоловіків та жінок – так, що й недужих виносили на роздоріжжя та клали на носилках і постелях, щоб, як проходить Петро, хоча би тінь його впала на декого з них. Сходилося також багато людей з довколишніх міст Єрусалима; вони приносили недужих і тих, які страждали від злих духів, і всі вони зцілювались. Слово Боже.

РЕСПОНСОРІЙНИЙ ПСАЛОМ
Пс 118, 2-4. 22-24. 25-27а
Господа славте, бо Він милосердний.
Нехай скаже Ізраїль: «Його милість навіки!» *
Нехай скаже дім Аарона: «Його милість навіки!»
Хай скажуть ті, які Господа бояться: *
«Його милість навіки!»
Камінь, який відкинули будівничі як непридатний, – *
він став наріжним:
від Господа це сталось, і це чудо в очах наших. *
Це день, що його створив Господь: †
радіймо і веселімось у ньому!
О Господи, дай своє спасіння! О Господи, пошли успіх! *
Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє!
Ми благословляємо вас з Господнього дому. *
Бог – Господь, Він освітив нас.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Одкр 1, 9-11а. 12-13. 17-19
Читання з Книги Одкровення святого апостола Йоана.
Я, Йоан, ваш брат і спільник у скорботі, в царюванні та у витривалості в Ісусі, був на острові, що зветься Патмос, за Слово Боже і за свідчення Ісуса. Я був у духові Господнього дня і почув за собою гучний, наче сурми, голос, який промовляв: «Те, що бачиш, запиши в книгу і пошли до семи Церков». І я оглянувся, щоби подивитися, чий це голос говорив зі мною, і, обернувшись, я побачив сім золотих світильників, а серед світильників – подібного до Сина Людського, одягненого у довгий одяг і оперезаного по грудях золотим поясом. І коли я Його побачив, то впав Йому до ніг, наче мертвий. А Він поклав свою правицю на мене та й промовив: «Не бійся! Я – Перший і Останній, і Живий. І був Я мертвий, і ось Я живий навіки-віків і маю ключі від смерті й від аду. Отже, напиши, що ти побачив: і те, що є, і те, що має статися після цього». Слово Боже.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Йн 20, 29
Алілуя, алілуя, алілуя.
Тому що ти побачив Мене, Томо, ти повірив.
Блаженні ті, які не бачили, а повірили!

ЄВАНГЕЛІЄ
Йн 20, 19-31
+ Читання святого Євангелія від Йоана.

Тоді, коли був вечір, у перший день тижня, коли двері, де перебували учні, були замкнені зі страху перед юдеями, прийшов Ісус, став посередині й каже їм: «Мир вам!» Промовивши це, показав їм руки та бік. Тож зраділи учні, побачивши Господа. Тоді Ісус знову сказав їм: «Мир вам! Як послав Мене Отець, – і Я посилаю вас!» Промовивши це, Він дихнув і каже їм: «Прийміть Святого Духа! Кому відпустите гріхи, – будуть відпущені їм; кому затримаєте, – будуть затримані». Тома ж, один із Дванадцятьох, званий Близнюком, не був з ними, коли прийшов Ісус. Тож інші учні розповідали йому: «Ми бачили Господа!» Та він сказав їм: «Якщо не побачу на Його руках ран від цвяхів і не вкладу мого пальця в рани від цвяхів, і не вкладу своєї руки в Його бік, – не повірю!» І через вісім днів знову були всередині Його учні, й Тома з ними. Приходить Ісус – а двері були замкнені – та став посередині й сказав: «Мир вам!» Потім каже Томі: «Поклади сюди свій палець і поглянь на Мої руки, піднеси свою руку і вклади у Мій бік, – і не будь невіруючий, але віруючий!» У відповідь Тома сказав Йому: «Господь мій і Бог мій!» Каже йому Ісус: «Тому що ти побачив Мене, ти повірив. Блаженні ті, які не бачили, а повірили!» Багато й інших знамень зробив Ісус перед своїми учнями, які не записані в цій книзі. А це було написане, щоб ви повірили, що Ісус є Христос, Син Божий, і щоб вірячи, життя мали в Його Ім’я. Слово Господнє.

Мовиться “Вірую”.

МОЛИТВА ВІРНИХ
Являючись апостолам, Ісус Христос приніс їм плоди свого воскресіння: мир, милосердя, укріплення віри та владу прощати гріхи; просімо Його, щоб Він і нам уділив своїх благодатей:
1. Молімося за святу Церкву, щоб вона невтомно несла Боже милосердя сучасному світові.
2. Молімося за Святішого Отця, щоб він своїм праведним життям зміцнював віру Церкви.
3. Молімося за людей слабкої віри, щоб Господь дарував їм благодать навернення.
4. Молімося за тих, хто у своєму житті матеріальні блага ставить на перше місце, шоб вони відкрили для свого серця вічні цінності.
5. Молімося за померлих наших родичів і близьких, щоб милостивий Господь прийняв їх до Небесного Царства.
6. Молімося за всіх нас, щоб кожна зустріч з Христом наповнювала наші серця миром та любов’ю.
Господи Ісусе Христе, Ти після воскресіння щедро обдарував своїми благодатями апостолів, яви і нам своє милосердя, зміцни нашу віру та вчини, щоб ми були вірними Тобі аж до кінця нашого життя. Котрий живеш і царюєш навіки вічні.

МОЛИТВА НАД ДАРАМИ
Просимо, Господи: прийми дари свого народу (і новоохрещених) † та вчини, щоб усі відроджені сповідуванням Твого Імені та святим Хрещенням * осягнули вічне щастя. Через Христа, Господа нашого.

Префація Великодня № 13

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Руку твою простягни і вклади її у місце цвяхів, * та й не будь невіруючий, – а віруючий. * Алілуя.

МОЛИТВА ПІСЛЯ ПРИЧАСТЯ
Всемогутній Боже, вчини, щоб дія великоднього таїнства, котре ми прийняли, * безустанно тривала в наших душах. Через Христа, Господа нашого.
Ідіть, жертва звершена. Алілуя, алілуя.
Богу подяка. Алілуя, алілуя.
За матеріалами КМЦ

https://kryvenko-maranata.blogspot.com/2019/04/29-liturgiya-na-kozhen-den-28-kvitnya-nedilya.html

Немає коментарів:

Дописати коментар